zondag 26 oktober 2008

Fotoalbum van Washington

Na een enorm drukke week heb ik dit weekend even de tijd genomen om de foto's te bewerken en ze online te zetten. Het verslag volgt nog, maar voor nu kun je het verhaal opmaken uit de foto's (Het zijn er genoeg).


Album I
De eerste twee dagen. Behalve foto's van de busreis kun je hier ook meekijken bij onze eerste paar uitstapjes: Het witte huis, Lincoln's monument, Washington monument, WO II monument, Vietnam monument, de straten van Washington enzovoorts.

Album II
Dag drie en vier zijn we bij het luchtvaartsmuseum geweest. Ook hebben we Georgetown gezien: een soort dorp in het centrum van Washington (met huizen die miljoenen kosten). In Georgetown was ook de University of Georgetown, het staat bekend als een van de duurste Universiteiten van Amerika, maar daar vertel ik in mijn verslag nog wel meer over. Tenslotte heb ik mijn nicht opgezocht, die in Maryland (20 minuten afstand) van Washington woont.

Goed, ik hoop dat jullie je hier mee kunnen vermaken tot ik het verslag af heb.

Mocht je de foto's gemist hebben van eerdere uitstapjes, dan kun je die ook zien in mijn fotoalbum.

Tim

1 opmerking:

Helen zei

Mooie foto,s!
Kan bijna niet wachten tot we het zelf kunnen zien!
x mama