zondag 7 december 2008

Herzien filmpje

Eerder had ik al een filmpje uitgegeven met een Campus Tour, waar ik een videorondleiding gaf van de omgeving. Iemand van Het Fulbright center had het filmpje gezien en vroeg of het eventueel gebruikt kon worden voor de voorlichtingen of bijeenkomsten voor de nieuwe CSP'ers. Voor deze gelegenheid had ik nog de puntjes op de spreekwoordelijke i gezet.

Eerder kreeg ik het commentaar op het filmpje dat de tekst moeilijk leesbaar zou zijn en wisselden van lettertype, dit is nu gefixt. Zelf heb ik ook nog wat geknipt en geplakt met de beelden die ik gebruikt had, wat nieuwe scenes toegevoegd (nu is ook de eetzaal te zien) en het commentaar aangepast. Voor ieder die het interessant vindt is hier de herziene versie.

Houd de weblog in de gaten. Binnenkort komt er weer een lading mooie verhalen aan. Maar eerst moet ik zien dat ik de examenweek overleef.



Uiteraard heb ik ook een Youtubeversie klaarliggen.

1 opmerking:

Helen zei

Nu veel beter te lezen!!!!
x mama