maandag 12 januari 2009

Foto's Winterbreak

De Kerstvakantie zit er ondertussen bijna op, de afgelopen 5 weken waren geweldig.

Momenteel ben ik bij mijn nichtje Pien in Washington DC, en geniet ik nog even van het laatste restje vakantie. In de laatste week heb ik nog een behoorlijk vol programma, zo ga ik donderdag naar Buffalo en Canada om daar de Niagara Falls te bezichten en wat tijd door te brengen met wat vrienden van me die daar wonen. Het weekend ga ik terug naar Washington DC zodat ik de Inauguratie van Obama mee kan maken. Als ik dan nog dagen over heb ga ik snowboarden met wat vrienden in de buurt van Plattsburgh. Ook dit zal uiteindelijk te lezen zijn op mijn weblog.

Voor nu laat ik het echter bij foto's. Ik heb het verhaal over wat ik de afgelopen tijd beleefd heb nog niet af, dus die wordt nog even uitgesteld. Wel heb ik al wat fotoalbums klaar liggen, die zeker ook het bekijken waard zijn: Burlington dichtgesneeuwd, het super aquarium in Boston, het uitzicht vanaf 'the empire state building', bevroren monumenten in Washington, en mijn neefjes in aktie, om maar wat voorbeelden te noemen.

Album I
De aankomst van mijn ouders, Burlington, Boston en New York.

Album II

Washington DC en familie.

Bij deze: iedereen (alsnog) een gelukkig Nieuwjaar!

Geen opmerkingen: