zaterdag 21 februari 2009

Wintervakantie

Hier is een leuke foto collage van mijn winterbreak. In enkele minuten laat het mijn kleine avonturen zien van afgelopen wintervakantie, en ook de mooie plaatjes die ik heb kunnen maken. Dit is een tijdelijk bericht want ik probeer dit filmpje (met een hogere resolutie) elders up te loaden, maar ik heb constant gezeur met copyright schending en ik weiger er een ander achtergrond deuntje bij te zetten want Wonderwall is mijn favoriete nummer en die had ik bewaard voor deze gelegenheid.

Anyways, enjoy!



Update:
Ik heb het filmpje op een andere site in een iets betere kwaliteit kunnen uploaden, muziek is ook wat aangepast. Enjoy!

Winterbreak 2008/2009 from Tim Rutger on Vimeo.

1 opmerking:

Helen zei

He Tim ik zag een paar foto's van Buffalo!?
Heb je er nog meer?
Leuk filmpje met goede muziek verder.
x mama