zaterdag 13 september 2008

Eindelijk een video!

Voor de mensen die mijn eerste dagen in Amerika samengevat willen hebben in 3 minuten, en voor de mensen die het leuk vinden, heb ik een filmpje in elkaar gedraaid met wat filmpjes en foto's van het afscheid nemen in Nederland, mijn reis, en de eerste dagen.

Mijn materiaal was beperkt; ik kan alleen filmpjes maken met mijn mobiel, en het bewerken moet met een matig programma (een beter programma downloaden kan hier niet, ze houden alles in de gaten wat je download). Dus je moet maar de beeldkwaliteit door de vingers zien.

Er werd gevraagd naar welk liedje er gebruikt is: Feeder: Lost and Found.
De tekst van het liedje heeft geen diepere betekenis trouwens =P Ik vond het gewoon een leuk liedje.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, zelf vind ik hem goed gelukt =D



Hier is de youtube-variant, mocht je dat prettiger vinden.

6 opmerkingen:

Gerda zei

Heeeel erg leuk :D

Wat is het liedje? Klinkt lekker! :)

Freddy Ramaker zei

Mooi filmpje! Laat weer ff van je horen op de mail!

Ruben zei

Yooo mooi filmpje^^

dit willen we elke week zien!!

Susanne zei

Yoow vet cool filmpje! Anders wist ik ff niet dat jij een blog had :/ Hele zondag jouw blogjes zitten lezen. Ik leefde me helemaal in en stelde me voor om nieuwe vrienden te maken, Amerika te bekijken, Spaans te volgen! En toen kwam ik erachter dat ik nog 13 opgaven scheikunde moest doen... wat een anticlimax ;) mrgoed, leuk om te lezen hoe het daar is en wat je meemaakt! Have fun ;) (en maak nog wat van die cool filmpjes!)
-xxx- Susanne

Helen zei

Leuk filmpje Tim, alleen hoor ik de muziek niet:(
( bij papa op de computer wel gelukkig)x mama

Unknown zei

He Tim, super leuk alles zo te lezen. Rugby lijkt me wel wat, ik neem aan dat het de American Football variant is? Er is in the league volgens mij al een erg beroemde nederlandse player, maar er kan er altijd een bij. We komen dan zeker een keer kijken. Waar komt je kamergenoot vandaan? of heb ik daar over heen gelezen? Veel plezier, ik bedoel, studeer ze, Joep en Letty