zondag 21 september 2008

Verjaardag!!

Ik was afgelopen zaterdag jarig. ´s Ochtends werd ik wakker gezongen door mijn familie (Via de telefoon uiteraard), vervolgens heb ik overdreven luxe ontbeten. Eindelijk kon ik de kaarten van familie openen die al dagen op mijn nachtkastje lagen (er stond met enorme letters op dat ik het niet open mocht maken voor mijn verjaardag). Schijnbaar wist vrijwel de hele campus dat ik jarig was, want van alle kanten werden felicitaties geroepen. Ik voelde me echt jarig =D.
Een (Britse) vriend van me, Michael, was de twintigste ook jarig. Het leek ons leuk met een klein groepje dat te gaan vieren in Montreal, en daar dan ook een nachtje te blijven. Op het laatste moment zijn we van gedachten veranderd. In plaats van de grens, zouden we het meer over steken en de verjaardagen vieren in Burlington. Een klein, mooi stadje aan de andere kant van Lake Champlain. Daar zijn we toen met de Ferry heen gegaan. We hebben concreet weinig gedaan: Voornamelijk rondhangen, hier en daar een winkel in, wat drinken, en af en toe hadden we een idiote bui. We zijn naar de beroemde Brouwerij geweest van Burlington; waar ik, door de Legal Drinking Age van 21+, alleen een colatje kon bestellen. De winkelstraat heeft ontzettend mooie huizen en ook het zomerse weer zat mee.
Ik heb van veel opnames gemaakt, en er een mooi filmpje van samengesteld. Alweer alles dankzij mijn mobieltje en het meegeleverde programma. Hier en daar zijn ook wat foto's van James gebruikt.

Het gebruikte muziekje is 'Hook' van 'Blues Traveler'.

4 opmerkingen:

Helen zei

Geweldig filmpje!!!!!!!!
x mama

Ruben zei

je hebt aan mijn gebeden gehoor gegeven, een nieuwe aflevering van "Tim's life" :D
hijs weer leuk


"Tim's life, Every saterday on ABC"

Tom zei

Yay,
Melanie ftw <3

Dat wilde ik even kwijt :D
Cya

Gerda zei

Heei

Superleuk filmpje! =D

Liefs,
Gerda