woensdag 27 augustus 2008

De eerste foto's


Er waren wat problemen met het leveren van mijn laptop, na 5 dagen wachten had Dell besloten toch mijn creditcard (lees, die van mijn ouders) niet te accepteren en had de order gecanceled. Ik moest contact opnemen met het service center, die me 40 minuten lang aan de lijn hebben gehouden, en exact 8 keer heeft doorverbonden. Nadat de dame de hele bestelling met me had doorgenomen (ze stond er op alle 30 onderdelen nog maals te benoemen om de aankoop de verifieren) was het dan wel oke, alleen moest ik wel nog iemand van het servicecentrum bellen.
Het komt er op neer dat het nu duurt tot ongeveer 10 september voordat mijn laptop geleverd kan worden. Shane, een Brit die bij ons op de campus woont, kreeg lucht van dit verhaal en bood me zijn reserve laptop aan. Er ontbreekt een 'k'- en een 'backspace'-toets en ik moest nog wel een plug opzoeken waardoor de Britse stekker in het Amerikaanse stopcontact kon, maar alles lijkt nu geregeld te zijn en voorlopig mag ik deze laptop in bruikleen.
Groot voordeel is dat ik nu foto's kan uploaden (wat niet mocht op de algemene computers) en die aan jullie kan laten zien.
Zie deze link:

http://picasaweb.google.com/trbleeker90/EersteDagenAmerika

Je kan hier zien: de aankomst, de route naar de campus over lake champlain, een avondje twister en Jenga, en een festival dat voor de nieuwe studenten georganiseerd was.
Binnenkort meer foto's en wellicht video's.
Tim

1 opmerking:

Helen zei

Hoera eindelijk foto's.
Is dat grote grijze flatgebouw jouw huis ?
Practige omgeving daar!
x mama